A kreatív szakemberek növelhetik bevételeiket és új ügyfeleket nyerhetnek meg az új Ricoh arany és ezüst tonerek segítségével bővíthető termékkínálatukkal. Az új tonerek jelentősen növelik a digitális nyomtatás nyújtotta lehetőségeket, egy olyan időszakban, amikor a márkatulajdonosok kifejezetten keresik a megkülönböztető és feltűnő megoldásokat nyomtatott kommunikációjukhoz.
A tonereket a digitális, vágottlapos Ricoh Pro™ C7200X nyomdagéphez, az 5. szín állomására fejlesztették ki. Az arany és ezüst toner kifejezetten emeli a vizuális élményt ezáltal magas hozzáadott értékű nyomatokat készíthetünk. A két további fémes hatású szín rengeteg alkalmazási területet kínál: katalógusokat, posztereket, szórólapokat, dm leveleket, brossúrákat, emellett névjegykártyákat, üdvözlő- és karácsonyi lapokat, belépőjegyeket, meghívókat, okleveleket és csomagolóanyagokat is nyomtathatnak kis példányszámban különleges színhatásokkal.
Az új tonerek utólag is beszerelhetők, így a meglévő Ricoh Pro C7200X tulajdonosok is bővíthetik az általuk már jelenleg is üzemeletetett rendszereik képességeit.
Eef de Ridder, Vice President, Graphic Communications Group, Ricoh Europe, nyilatkozata szerint: “Az arany és ezüst tonereket azért dobtuk piacra, hogy az egyre növekvő piaci versenyhelyzetben még jobban megfeleljünk a vásárlói igényeknek. Az innovációra nyitott kreatív szakemberek – nagyon helyesen – folyamatosan keresik azokat a lehetőségeket, melyek gyorsan és költséghatékonyan képesek lenyűgöző megjelenést adni a digitálisan nyomtatott grafikai anyagoknak és ezáltal kitűnni a tömegből. Az új tonerek hozzáadott értéket teremtenek a különleges nyomatok széles skáláján, azáltal, hogy gyönyörű és különleges érzetű végeredményt biztosítanak. Az eredmény az, hogy a nyomdák tovább segíthetik a márkatulajdonosokat és dizájnereket a kiemelkedően kreatív ötletek megvalósításában, amit az arany vagy az ezüst „WOW” hatás támogat.”
Az arany és az ezüst tonerek júliustól elérhetőek Európában.
További információkért látogasson el a www.ricoh.hu oldalra.
A Ricoh-ról
A Ricoh innovatív technológiákkal és szolgáltatásokkal támogatja a digitális munkahelyeket, így segít az emberek számára, hogy okosabban dolgozhassanak. A 85 éves története során összegyűjtött, kifinomult tudással és szervezeti képességekkel a Ricoh a digitális szolgáltatások, az információmenedzsment, a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatójává vált, hozzásegítve a vállalkozásokat a digitális átalakuláshoz és üzleti teljesítményük növeléséhez. A Ricoh Group központja Tokióban található, de a vállalat világszerte végez üzleti tevékenységet, ügyfelei közel kétszáz országban és régióban használják termékeit és szolgáltatásait. A 2021. márciusában befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1682 milliárd japán jen volt (körülbelül 15,1 milliárd USD).