Az Unilever szerint a lépésnek köszönhetően a márka a korábbi Carte D'Or csomagoláshoz képest csomagonként 93%-kal kevesebb műanyagot használ fel, ami évente mintegy 900 tonna új műanyag megtakarítását jelenti.
A brit Tesco kiskereskedelmi vállalat összes nagy áruházában a vásárlók mostantól visszavihetik a puha műanyag csomagolásokat újrahasznosításra.
A szupermarket arra számít, hogy évente több mint 1000 tonnát gyűjtenek majd össze, és tervezik, hogy a lehető legtöbb ilyen anyagot újrahasznosítják a Tesco áruházakban értékesített termékekben és csomagolásokban.
A FACHPACK 2021. szeptember 28-30. között megnyithatja kapuit a Nürnbergi Kiállítási Központban, két év után ez lesz az európai csomagolóipar első nagy, és régóta várt találkozója.
Az üzleti partnerek és kollégák közötti személyes párbeszéd, valamint a trendek, innovációk és legjobb gyakorlatok cseréje áll majd három napon át a vásár középpontjában.