Az új MetalStar 4 - úttörő a fémnyomtatásban

Még innovatívabb és hatékonyabb, ez az új teljesítménymérő a fémnyomtatásban. Hét évvel a MetalStar 3 piaci bevezetése után, amelyből világszerte több mint 400 nyomdagépet telepítettek, a Koenig & Bauer bemutatja az új MetalStar 4-et.

 

Stratégiai partnerséget kötött a XEROX

A Verizon Business és a CareAR az 5G technológiát használja a szolgáltatási és felhasználói élmény átalakítására
CareAR SXM™ platform áll a következő generációs AI/AR-alapú szolgáltatásnyújtás és ügyfélélmény-fejlesztés élén

 

A Nivea új EcoRefill kéziszappant dob piacra

A Nivea, a kategória első olyan forradalmian új termékét jelentette be, amely innovatív technológiát alkalmazva előrelépést jelent a kéztisztítás terén.

 

Innovációs Hét a Heidelbergnél

Mindig egy lépéssel előrébb - ez a Heidelberger  legújabb innovációs hetének mottója. Ez a virtuális ügyfélrendezvény a vállalat Wiesloch-Walldorf-i telephelyén kerül megrendezésre 2021. október 13. és 15. között.

A program minden nap közép-európai idő szerint 9 órakor kezdődik egy-egy élő beszámolóval, amely a következő témákra összpontosít - az első napon a csomagolási nyomtatás, majd a második és harmadik napon a digitalizáció és a diverzifikáció következik.

10 éves rekordot döntött a megrendelések száma a Manrolandnál

A Manroland Sheetfed  német nyomdagépgyártónál  10 éves rekordot döntött júniusban az új nyomógépek  megrendelési száma.

 

Ez év februárjában a vállalat megszüntette a rövidített munkaidőt,  és megkezdte a termelés felfuttatását az offenbachi gyárában - ahol a vállalat 150 éve építi ikonikus nyomógépeit - a megnövekedett keresletre számítva.

 

Belépő szintű - Ricoh Pro™ C5300

Az IDC adatai szerint a Ricoh a 2020-as kihívásokkal teli üzleti környezet ellenére számos ágazatban növelni tudta piaci részesedését az EMEArégióban. A Ricoh Pro C5300s színes vágottlapos digitális nyomdagép segítette a piaci részesedés növelését 2020-ban.

 

A Ricoh arany és ezüst tonereket vezet be

A kreatív szakemberek növelhetik bevételeiket és új ügyfeleket nyerhetnek meg az új Ricoh arany és ezüst tonerek segítségével bővíthető termékkínálatukkal. Az új tonerek jelentősen növelik a digitális nyomtatás nyújtotta lehetőségeket, egy olyan időszakban, amikor a márkatulajdonosok kifejezetten keresik a megkülönböztető és feltűnő megoldásokat nyomtatott kommunikációjukhoz.

 

Oldalak