Stratégiai partnerséget kötött a XEROX

Stratégiai partnerséget kötött a XEROX

A Verizon Business és a CareAR az 5G technológiát használja a szolgáltatási és felhasználói élmény átalakítására
CareAR SXM™ platform áll a következő generációs AI/AR-alapú szolgáltatásnyújtás és ügyfélélmény-fejlesztés élén

 

A Verizon Business és a CareAR, A Xerox Company stratégiai partnerséget jelentett be annak érdekében, hogy átalakítsa a CareAR által a terepen dolgozó szakemberek és ügyfelek számára nyújtott szolgáltatást és ügyfélélményt. A Verizon 4G, 5G hálózatait és közel valós idejű számítási technológiát a CareAR kiterjesztett valóság (AR) és mesterséges intelligencia (AI) alapú platformjával ötvözve a technikusok távolról és proaktív módon gyorsabban, okosabban és biztonságosabban oldhatják meg a szolgáltatási problémákat, ami teljesebb felhasználói élményhez vezet.

 

A versenyképesség megőrzése és a munkaerőpiaci vonzerő fejlesztése érdekében a vállalkozásoknak olyan szilárd programmal kell rendelkezniük digitális átalakulás terén, amely a legújabb technológiát és megoldásokat használja ki a folyamatosan fejlődő globális munkaerő igényeinek kielégítésére. A Verizon és a CareAR együttműködése elősegíti ezt a munkaerőpiaci átmenetet, mivel mind a hálózati technológiát, mind az AI/AR-t kihasználva lehetővé teszi a digitálisan őshonos alkalmazottak következő generációjának gyors oktatását és felfejlesztését, helytől függetlenül, csökkentve a feszültséget a munkaerő eddig soha nem látott fejlődésének időszakában. A CareAR segítségével a Verizon valós idejű támogatást és szakértő által vezérelt hibaelhárítási megoldásokat nyújt termék- és szolgáltatás¬portfóliójában, új szintet jelentő önkiszolgáló képességeket és személyre szabott „használati útmutatót” teremtve az ügyfelek és a helyszíni technikusok számára.

 

„Drámai változást tapasztaltunk a globális munkaerőpiacon. Küldetésünk, hogy segítsük ügyfeleinket az eligazodásban, miközben meghatározzuk az innováció és a növekedés stratégiai útjait” – mondta Sampath Sowmyanarayan, a Verizon Business üzleti forgalomért felelős igazgatója. „Az 5G és az ’edge computing’ révén segíthetjük a CareAR-t, hogy fejlett AR- és AI-képességeket biztosítson a szabványos mobil-, intelligens üveg- és dróneszközökön, hogy növelje a hatékonyságot és az ügyfélélményt.”

 

 

„A CareAR arra összpontosít, hogy a szakértelmet azonnal és összefüggéseivel együtt hozzáférhetővé tegye. A felhasználóknak lehetőségük nyílik arra, hogy igény szerint vizuálisan hozzáférjenek a szakértőkhöz és az általuk preferált eszközre eljuttatott oktató tartalmakhoz” – mondta Sam Waicberg, a CareAR elnöke. „A Verizonnal közös vállalkozásunk lehetővé teszi számunkra, hogy ezeket a képességeket még tovább fokozzuk, ami jobb eredményeket eredményez az ügyfelek számára, és segít megoldani olyan jelentős kihívásokat, mint például a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése és a tehetséggondozás terén mutatkozó hiányosságok áthidalása.”

 

 

2020-ban a Verizon Business bejelentette egy alapvető, videóchat alkalmazáson keresztül működő, virtuális asszisztens bevezetését, amely sikeresen segítette a szervezetet a COVID-19 által inspirált biztonsági és távolságtartási követelmények teljesítésében az ügyféltámogatás terén. A CareAR-ral való partnerség lehetővé teszi a Verizon számára, hogy közelebb hozza a jövőt az ügyfelek, alkalmazottak és helyszíni technikusok számára nyújtott távoli támogatás területén, a fejlett AR és AI-alapú képességek integrálására összpontosítva, amelyek proaktív önmegoldó felhasználói élményt tesznek lehetővé.

 

Xerox Holding Corporations
A Xerox már több mint 100 éve folyamatosan definiálja újra a munkahelyi élményt. Kihasználva az irodai nyomtatás és a nyomdaipari technológiák terén elért vezető pozíciónkat a szoftverek és szolgáltatások irányába bővülve hozzuk mozgásba a ma munkaerejét. Az irodától az ipari környezetekig úgy tervezzük különböző üzleti megoldásainkat és pénzügyi szolgáltatásainkat, hogy a mindennapi munkát jobbá tegyük az ügyfeleink számára – függetlenül attól, hogy hol dolgoznak. A Xerox tudósai és mérnökei ma is folytatják innovációs örökségünket, amikor forradalmi technológiákat fejlesztenek a digitális átalakulás, a kiterjesztett valóság, a robotikus folyamatautomatizálás, az adalékanyagok gyártása, valamint az ipari dolgok internete és a tiszta technológiák terén. Tudjon meg többet a xerox.com oldalon!
A Xerox Magyarország Kft. több mint 25 éve kezdte meg működését hazánkban. A közép-kelet-európai országokat tömörítő CIT régió szerves része, továbbá a piac meghatározó szereplője. A magyar leányvállalat elsődleges profilját a gép-, kellékanyag- és papír-kereskedelem mellett a magas színvonalú üzemeltetési- és szerviz szolgáltatások, illetve az innovatív dokumentumkezelési megoldások képezik.
CareAR
A CareAR, A Xerox Company a szolgáltatási élménykezelés (Service Experience Management – SXM) vezető vállalata. Távoli, élő, vizuális, kiterjesztett valóság (AR) és mesterséges intelligencia (AI) interakciók, utasítások és betekintések révén azonnal elérhetővé tesszük a felhasználók számára a szakértelmet egy zökkenőmentes digitális munkafolyamat-élmény részeként. A CareAR mércét állít az SXM kategóriában azáltal, hogy áthidalja a szakértelem hiányát, felgyorsítja a tudástranszfert, nagyobb működési hatékonyságot biztosít, valamint javítja az ügyfelek eredményeit és biztonságát. Tudjon meg többet a CareAR.com oldalon!
Verizon Communications
A Verizon Communications Inc. (NYSE, Nasdaq: VZ) 2000. június 30-án alakult, és a világ egyik vezető szolgáltatója a technológia, a kommunikáció, az információs- és szórakoztató termékek és szolgáltatások üzletágában. A New York-i székhelyű, világszerte jelen lévő Verizon 2020-ban 128,3 milliárd dolláros bevételt ért el. A vállalat díjnyertes hálózatain és platformjain adat-, video- és hangszolgáltatásokat és megoldásokat kínál, kielégítve az ügyfelek mobilitás, megbízható hálózati összeköttetés, biztonság és ellenőrzés iránti igényét.